Nasza oferta wsparcia technicznego obejmuje zarówno wsparcie użytkowników końcowych jak i utrzymanie zasobów serwerowych i systemów w Państwa organizacji. W przypadku wdrożenia naszych rozwiązań, jesteśmy gotowi świadczyć wsparcie dla danego rozwiązania. Zapewniamy również wsparcie dla systemów, które już Państwo posiadają w swojej Firmie, w tym serwery, infrastrukturę sieciową, punkty dostępowe, a przede wszystkim komputery na których pracują Państwa pracownicy.

Decydując się na współpracę w tym zakresie, otrzymujecie Państwo fachową wiedzę naszych pracowników, wsparcie w określonym umową czasie (8/5 ... 24/7) w zależności od wymogów i charakterystyki prowadzonego biznesu. Jeśli zdecydujecie się Państwo na formę wsparcia 8h przez 5 dni roboczych w tygodniu, a coś nieprzewidzianego stanie się poza tym czasem, nie zostaniecie odesłani do kolejnego dnia roboczego -  nasi specjaliści pomogą najszybciej jak to możliwe, a formalnościami zajmiemy się później.

Decydując się na nasze wsparcie otrzymujecie Państwo wiele metod kontaktu. Pierwszym i najważniejszym jest portal zgłoszeniowy, gdzie każdy użytkownik w prosty sposób może zgłosić problem, żądanie zmiany, czy też wysłać zapytanie. Poza stroną  www zgłoszenia można rejestrować innymi kanałami np.  drogą mailową - zostaną one automatycznie zarejestrowane w portalu oraz poprzez kontakt telefoniczny na numer naszej pomocy technicznej.

Jako partner dystrybutora produktów ManageEngine wykorzystujemy ich produkt (Service Desk Plus) w naszej pracy codziennej. W narzędziu tym zgłoszenia są skategoryzowane w przejrzysty i prosty sposób, użytkownicy końcowi otrzymują intuicyjny serwis, w którym poza swoimi zgłoszeniami mogą również zobaczyć opublikowane porady o znanych problemach wraz z instrukcjami jak je rozwiązać bez straty czasu oczekiwania na kontakt konsultanta, np. jak zainstalować drukarkę sieciową.

W ramach współpracy zapewniamy Państwu miesięczne raporty o ilości i tematyce zgłoszeń. Dzięki temu, jeśli zostanie zauważony niekorzystny trend, możemy się zastanowić nad działaniami naprawczymi umożliwiającymi zminimalizowanie lub usunięcie przestojów.

 

Przejmując sprzęt do wsparcia w Państwa firmie, dokonamy analizy i inwentaryzacji istniejących zasobów. Wynikiem analizy będą informacje, czy są wymagane  modyfikacje infrastruktury IT, mające wpływ na jakość pracy użytkowników oraz świadczonego wsparcia np. zapewnienia zdalnej kontroli infrastruktury serwerowej, zapewnienia zdalnego wsparcia dla użytkowników itp.

Zapraszamy do współpracy, Zespół Exa Systems

© 2017 by Exa Systems